Falsă.

Imagine

 Azi… doare. Mi-ai spus că nu mai sunt eu. Că sunt falsă și că nu mai las să se vadă părțile alea ale mele… calitățile. Că am devenit independentă și sigură pe mine. Hai să-ți spun ceva. Am devenit independentă de când nu mai ești în viața mea, așa cum erai înainte. Așa cum mă cunoșteai tu… încă mai sunt așa, doar că nu mai las să se vadă asta. Erai tu și încă vreo două-trei persoane care  mă cunoșteau în felul ăla. Și ați plecat. Și eu am rămas la fel… și doare. People leave. They grow. Și eu rămân în urmă, pentru că mi-e frică de faptul că poate nu o să accepte noua eu. Cea schimbată. Mi-am schimbat comportamentul doar la suprafață, am devenit un pic mai rece și mai rea (?) . Dar acolo, undeva, am rămas tot eu. Doar că nu mai știu pe cine să iubesc, pe cine să apreciez și în fața cui să îmi arăt sentimentele. Pentru că e dureros când o persoană atât de apropiată de sufletul meu crede ceva ce eu n-am putut concepe vreodată despre mine.

And today… Cheers for my best friend. ‘Cause you’ll always be my best friend.

5 gânduri despre &8222;Falsă.&8221;

  1. Cu cine te-ai intalnit si te-a ravasit? A fost el, cel care te-a facut sa fii asa cum spui? Sincer nu are nici un drept sa afirme ca te-ai schimbat…cum ar fi vrut sa fii ? ca si cum nu s-a intamplat nimic? Si totusi daca a observat inseamna ceva, nu crezi?

    Apreciază

  2. Nu… e vorba de o prietena foarte buna… cea mai buna. M-am schimbat si recunosc, dar cum am zis, e o schimbare de fatada. Si poate tocmai din acest motiv doare. Credeam ca stie cum sunt in interior.

    Apreciază

  3. Loviturile ne fac sa ne maturizam si sa devenim mai puternici. Era o intrebare: Cum reactioneaza diferiti oameni la durere? Si raspunsul a fost: Daca bagi un ou moale in apa fiarta va deveni tare, daca bagi un morcov care era la inceput tare va deveni moale, iar cafeaua..cafeaua va face pana si apa fiarta amara

    Apreciază

Lasă un răspuns

