Naked

Imagine

Trăim într-o lume în care sensibilitatea și sentimentele sunt tratate ca și slăbiciuni. De aceea, mulți dintre noi evită să exprime emoții și aleg să arate nepăsare. Ajunsesem să fac și eu asta,dar… Ceva s-a schimbat. Azi mă simt… goală. Dezbrăcată, în fața unui public critic și batjocoritor. Așa ar trebui să se simtă sentimentele? Ca o înjosire? Ca un motiv pentru ceilalți de a lovi, pentru că acolo doare cel mai tare? Mâine o să îmbrac iar rochia aceea veche și murdară, de care mă plictisisem. Măcar îmi oferă scut împotriva ochilor răi care fac ce știu ei mai bine… judecă.

5 gânduri despre &8222;Naked&8221;

  1. Hey, cine s-a luat de tine si te-a criticat? Cred ca sentimentele sunt cele mai frumoase lucruri, ele ne umanizeaza. Daca am fi asa nepasatori si reci unde s-ar ajunge? Daca ai vedea ca persoanelor dragi tie nu le pasa de tine ce ai crede? Cred ca e bine sa le arati ce simti, dar cu masura, ca apoi se urca la cap si cred ca li se cuvine, oricum cine te iubeste cu adevarat va sti sa aprecieze ceea ce ii arati, fie mult sau fie mai putin.

    Apreciază

Lasă un răspuns

